Etiquetes

alberginiesalforn

Ingredients

4 albergínies.
4 tomàquets madurs.
200 g de formatge ratllat.
1 gra d’all.
Julivert.
Oli.
Sal.
Pebre.

Elaboració

Talleu les albergínies en talls d’un centímetre de gruix.
Barregeu els tomàquets trossejats amb l’all i el julivert trinxats, oli, sal i pebre.
En una plata poseu a coure les albergínies al forn, amb una cullerada del tomàquet preparat al damunt de cada tall.
Una mica abans d’acabar la cocció hi afegiu el formatge ratllat i ho gratineu

Valoració Nutricional

ALBERGINIES AL FORN

Per una banda l’albergínia és un aliment que redueix les grasses de forma natural natural, que fa que es redueixi el nivell de colesterol per aquells que tenen uns nivells elevats. Relacionat amb aquesta propietat que fa que redueixi les grasses fa que serveixi per prevenir la arteriosclerosi.

Per una altra banda el fet de incloure formatge el converteix en un plat molt bo que incrementa els nivells de calci, per tant molt recomanable per persones que pateixen descalcificació o osteoporosi.

Finalment, el fet de preparar els plats al forn fa que sigui molt més saludable per l’organisme ja que no hi afegim olis cuits i fem que es mantinguin les propietats dels aliments.

Advertisements